Sila Klik untuk jadi lebih menarik...!!!!

Friday, January 14, 2011

COOL :: Truck di JAPAN... Only at JAPAN

hai... kali ni aku nk tunjukkan kegilaan warga jepun... yng memang gila... modifed truck.. bg diorg modifed kereta ni macam dah tak de makne dah... tak macam warga kita skrng... modifed kereta kaw kaw... tp laju nye tidak... tapi, ini semua atas diri memasing la... habis beribu ribu untuk kenderaan tersayang...

Kalu tgk gambar kat bawah ni... memang gilo la org jepun ni... modifed truck kaw kaw... tak tau la utk ape... yg pasti bukan untuk wat keje keje yg sepatutnya truck buat... ada yg cantik, ade yang "wow"... ada yg macam tah ape ape tah... kalu kat malaysia... confirm tak lepas dengan JPJ n puspakom... ape pun layan kan je la gambar gambar ni... photosource :http://awesomenator.com

















2 comments:

yatt said...

cool :-)

Pemilik Blog said...

jepun je yg berani wat mcm ni...

Post a Comment