Sila Klik untuk jadi lebih menarik...!!!!

Wednesday, November 24, 2010

AWAS :: South Korean Island of LoveLand, a Sex Theme Park >>> 18SX

Jeju LoveLand, adalah sebuah taman tema patung yg tlh dibuka pada 2004. Taman ini memfokuskan kepada tema seks, pendidikanseks , dan memaparkan 140 patung-patung yang mewakili manusia dalam pelbagai posisi seksual..

 

Sejarah nya...Selepas Perang Korea, pulau ini menjadi tujuan popular bagi pasangan bulan madu Korea, kerana iklim yang hangat pulau itu. Banyak pasangan kat korea ni yang telah berkahwin sebab dh diaturka oleh family.. Pilihan keluarga la konon... dan pulau juga menjadi dikenali sebagai pusat pendidikan seks. Menurut sebuah artikel dalam majalah Jerman Der Spiegel, pada akhir 1980-an beberapa pekerja hotel di pulau itu dilakukan sebagai "professional icebreakers" yang mane diorg setkan waktu malam kat hotel ini akan menawarkan program hiburan yang memaparkan unsur erotis, untuk membantu pengantin baru rileks... hahahahha... 



Pada tahun 2002, sorg pelajar dari Universiti Hongik Seoul mula mencipta patung-patung untuk taman ini. Saiz taman ni sebesar "dua bidang bola sepak", semua patung dapat dilihat pada kira-kira satu jam, dan ada sebuah pameran berputar tambahan bulanan yang memaparkan karya-karya seniman Korea yang berbeza. MASUK PERCUMA... Pengunjung haruskan 18 tahun keatas, dan tempat bermain berasingan sedia untuk anak-anak sementara yang besar-besar g buat "lawatan sambil belajar.."
















0 comments:

Post a Comment